матриця відповідності компетентностей нрк
матриця відповідності компетентностей нрк
Таблиця 3. Матриця відповідності компетентностей дескрипторам НРК. Відпові-. Класифікація компетентностей (результати навчання) за НРК. Знання. Уміння/ Комуні-навички кація. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії. Таблиця 4. Матриця відповідності результатів навчання та компетентностей. Програмні результати навчання. Р1 Р2 Р3 Р4 Р5 Р6 Р7 Р8 Р9 Р10 Р11 Р12 Р13. компетентностей НРК використовується матриця відповідності визначених. компетентностей та дескрипторів НРК, яка є інформаційним додатком (Таблиця 1. Пояснювальної записки). V- Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання за спеціальністю. компетентностей НРК використовується матриця відповідності визначених компетентностей та дескрипторів НРК (Таблиця 1 пояснювальної записки). V — Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання за спеціальністю 073 Менеджмент. Результати навчання. — перелік компетентностей випускника; — нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у- термінах результатів навчання; — форми атестації здобувачів вищої освіти; — вимоги до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. Зміст підготовки здобувачів вищої освіти, у тому числі 25% – вільного вибору студента, відповідає таким критеріям • • • • 6. Матриця забезпечення програмних результатів навчання відповідним компонентам освітньої програми (продовження). ЗН1 ЗН2 ЗН3 ЗН4 ЗН5 ЗН6 ЗН7 УМ1 УМ2 УМ3 УМ4 УМ5 УМ6 УМ7 УМ8 УМ9 УМ10 КОМ1 КОМ2 АіВ1 АіВ2. ПО4.9 • • •. • • • 6. ЗН1 ЗН2 ЗН3 ЗН4 ЗН5 ЗН6 ЗН8 УМ1 УМ2 УМ3 УМ4 УМ5 УМ6 УМ7 УМ8 УМ9 УМ10 КОМ1 КОМ2 АіВ1 АіВ2.
Матриця відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК. Таблиця А1. Класифікація компетентностей за НРК. Здатність організовувати й проводити до-слідження та генерувати нові ідеї щодо удосконалення процесів і механізмів уп-равління фінансовими ресурсами суб’єктів господарювання.
Здатність проявляти лідерські навички у процесі пошуку шляхів удосконалення ме-ханізмів управління фінансовими ресурса-ми суб’єктів господарювання. Матриця відповідності визначених програмою виробничої практики за спеціальністю результатів навчання та компетентностей. Таблиця А2. 1. Профіль освітньо-професійної програми….11 2. Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність…15 3. Форма атестації здобувачів вищої освіти….………15 4. Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам Національна рамка кваліфікацій, (НРК) (National Qualifications Framefork, NQF) послідовність; 6. Форма атестації здобувачів вищої освіти; 7. Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам. освітньо-професійної програми; 8. Матриця забезпечення програмних результатів навчання відповідними. Таблиця Матриця відповідності визначених освітньо-науковою програмою компетентностей дескрипторам НРК. ЗК Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, до формування системного. наукового світогляду, професійної етики. загального культурного кругозору. ЗК 2. Здатність виявляти, ставити. вирішувати. Матриця відповідності визначених освітньо-професійною програмою компетентностей дескрипторам НРК та матриця відповідності результатів навчання та компетентностей представлені у табл. 1 і 2. зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Класифікація.
компетентностей за НРК Зн1 Концептуальні знання, набуті у процесі навчання. Уміння Ум1 Розв’язання складних непередбачуваних задач і. 6 Загальні компетентності Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної дія-льності 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. Національна рамка кваліфікацій (НРК) – системний і структурований за компетентностями опис кваліфікаційних рівнів.
Затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1341. — матриця відповідності програмних компетентностей освітнім компонентам освітньої програми, — навчальний план; — робочі програми навчальних дисциплін; — навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін; — програми практик; — документи і матеріали, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу Матриця відповідності визначених компетентностей дескрипторам НРК. Компетентності. Знання Зн1. компетентностей НРК. Програмні Інтегральна. результати компетентність навчання. Загальні компетентності. Спеціальні (фахові) компетентності. ДОДАТОК 6 освітньої програми. Обов’язкові компоненти ІК ЗКМатриця відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК, матриця відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей та матриця відповідності компетентностей і дисциплін за навчальним планом представлені в Таблицях 1, 2 та 3. Таблиця Знання Уміння. компетентностей за. НРК. Світоглядна. Матриця відповідності компетентностей і дисциплін, практик і форми атестації. за навчальним планом. Шифр компетен тностей. 4. Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам ОПП. Ік зк 1 зк 2 зк 3 зк 4 зк 5 СК 1 СК 2 СК 3 СК 4 СК 5 СК 6 СК 7 СК 8 СК 9 СК 10 СК 11 СК 12 СК 13 СК 14 СК 15 СК 16 СК 17. Ок 1 + + +. + 6. Класифікація компетентностей. за Знання Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей. Матриця відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам. Знання Уміння Комунікація Автономія.
відповідальність. 17.
Таблиця Матриця відповідності визначених Стандартом результатів навчання. компетентностей. 10. Матриця відповідності визначених освітньо-професійною програмою компетентностей дескрипторам Класифікація НРК Зк 1 зк 2 зк 3 зк 4 зк 5 зк 6. Професійні компетентності ПК 1 ПК 2 ПК 3 ПК 4 ПК 5 ПК 6 ПК 7 ПК 8 ПК 9 ПК 10 ПК 11 ПК 12 ПК 13 ПК 14 ПК 15 ПК 16. Матриця відповідності визначених освітньо-професійною програмою компетентностей дескрипторам ЗК-1 ЗК-2 ЗК-3 ЗК-4 ЗК-5 ЗК-6 ЗК-7 ЗК-8 ЗК-9 ЗК-10 СК-1 СК-2 СК-3 СК-4 СК-5 СК-6 СК-7 СК-8. Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам освітньо-професійної програми. Ок ок ок ок ок ок ок ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ ВБ. 1 2 3 4 5 6 7 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3.1 3.2 3.3 3.4 3.5. 5 Матриця відповідності компетентностей компонентам освітньо-наукової програми. ОК1 ОК2 ОК3 ОК4 ОК5 ОК6 ОК7 ОК8 ВБ1.1 ВБ1.2 ВБ2.1 ВБ2.К01 . 7 Матриця відповідності визначених стандартом компетентностей дескрипторам Знання Уміння Комунікація. Таблиця 1 показує відповідність визначених Стандартом компетентностей та дескрипторів В таблиці 2 показана відповідність результатів навчання та Заклад вищої освіти самостійно визначає перелік дисциплін, практик та інших видів освітньої діяльності, необхідний для набуття означених Стандартом Наведений в Стандарті перелік компетентностей і результатів навчання не є вичерпним. Заклади вищої освіти при формуванні освітньо-професійних програм можуть вказувати додаткові компетентності і результати навчання. Матриця відповідності визначених Стандартом дескрипторам НРК (7-й рівень, магістерський). Уміння. 2.5.4.Матриця відповідності програмних компетентностей освітнім компонентам освітньої програми є відображення структурно-логічних зв’язків між змістом освітньої програми (результатами її освітніх компонентів) і запланованими програмними компетентностями.
2.5.5.
Навчальний план. Корелює з описом відповідного кваліфікаційного рівня НРК, назви компетентностей формулюються із врахуванням категорій компетентностей НРК: знання, уміння, комунікація, автономія і Рекомендуються використовувати міжнародні зразки (проект Тюнінг, стандарти ОАА тощо) Виділяються — Матриця відповідності визначених освітньою програмою компетентностей дескрипторам — Матриця відповідності компонент освітньої програми програмним компетентностям та результатам навчання. — Перелік нормативних документів. Стандарт ОП-01-2019. Матриця відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей НРК (7-й рівень, бакалаврський). Компетентності Спеціальні (фахові) компетентності. відповідності товарів інтересам споживачів та інших суб’єктів ринку. Визначення та обґрунтування можливих напрямків модифікації. товарної номенклатури, асортиментних груп та окремих товарних. Таблиця 1 Загальні компетентності Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Знання Уміння Комунікація. Загальні компетентності. Таблиця 6. Матриця відповідності визначених Стандартом результатів навчання та Програмні результати навчання (15-25).
Матриця відповідності визначених Тимчасовим стандартом компетентностей/результатів навчання дескрипторам Уміння/навички.
Комунікація.
Відповідальність. Класифікація ЗнСпеціалізовані. компетентностей концептуальні знання, що розв’язання проблем, необхідні для значне. донесення АВУправління робочими або. (результатів включають сучасні наукові проведення. досліджень. та/або власних. знань, навчальними процесами, які є.
навчання) за НРК рекомендується використання у процесі розроблення Стандарту такої матриці відповідності.
Таблиця Класифікація компетентності за Автономія та Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає застосування визначених. Таблиця З метою забезпечення кореляції визначених компетентностей, зазначених у Стандарті, з класифікацією компетентностей НРК рекомендується використання у процесі розроблення Стандарту такої матриці відповідності. Класифікація компетентності за Таблиця Матриця відповідності програмних компетентностей дескрипторам Загальні компетентності Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність спілкуватися іноземною мовою. 3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 5. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Матриця відповідності визначених Стандартом дескрипторам Класифікація компетентностей за Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам освітньої програми. № Фахові компетентності спеціальності. Таблиця З метою забезпечення кореляції визначених компетентностей, зазначених у Стандарті, з класифікацією компетентностей НРК рекомендується використання у процесі розроблення Стандарту цієї матриці відповідності. Класифікація № за Класифікація компетентностей результатів навчання за Уміння. Таблиця 2 Матриця відповідності визначених освітньо-професійною програмою результатів навчання та Програмні ІК. Матриця відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК та матриця відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей представлені в Таблицях Матриця відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК (6-й рівень, бакалаврський). Таблиця Зн1 Концептуальні знання, набуті. Класифікація у процесі навчання та професійної. компетент-ностей за діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної. діяльності. З метою забезпечення кореляції визначених компетентностей, зазначених у Стандарті, з класифікацією компетентностей НРК використовується матриця відповідності визначених Стандартом компетентностей та дескрипторів V Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання. компетентностей за спеціальністю, визначених Стандартом вищої. освіти. Наявність акредитації Міністерство освіти і науки України. Класифікація компетентностей за НРК № 1341. 2.5.Матриці відповідності Матриця відповідності програмних компетентностей програмним результатам навчання освітньої програми є відображенням структурно-логічних зв’язків між програмними компетентностями і запланованими програмними результатами навчання. Освітніх компонент та дескрипторів Матриця відповідності програмних компетентностей компонентам освітньої програми. Таблиця Ок 1 ок 2 ок 3 ок 4 ок 5 ок 6 ок 7 ок 8 ок 9 ок 10 ок 11 ок 12 ок 13 ок 14 ок 15 ок 16 ок 17 ок 18 ок 19 ок 20 ок 21 ок 22 ок 23 ок 24 ок 25 ок 26 ок 27 ок 28 ок 29 ок 30 ок 31 ок. Матриця відповідності визначених програмою результатів навчання та №
Коментарі
Дописати коментар